Related Posts with Thumbnails

söndag 31 oktober 2010

Jajajjaja....

....jag ska plocka ögonbrynen!

Vi kan ju inte ha det så här. Att mina läsare tycker jag ser ut som en sork eller att ni inte ser skillnad på mig och en KARL!

Jisses.... det gåååår ju bara inte!

Men jag vet inte när. Är ni uppmärksamma (som ni tydligen är) så lär ni väl märka när de buskiga ögonbrynen bytts ut mot två välsvarvade bågar över mina otroligt vackra blå!

Hmmm.... vilken lyxsalong ska få äran att fixa detta då? De kanske behöver ta fram stora häcksaxen?

7 kommentarer:

  1. NÄE, våga fan inte plocka ögonbrynen bara för nån puckad anonym människa skriver idiotkommentarer.

    SvaraRadera
  2. Hahaha okej!
    Jag låter bli då ;o)

    SvaraRadera
  3. snacka om att inte ha nån egen vilja utan att helt och hållet gå på vad folk säger åt dig att göra.. osäker på dig själv?

    förresten råder jag dig VERKLIGEN att plocka ögonbrynen.. och eftersom du aldrig verkar ha gjort det så kan jag berätta för dig att man behöver faktiskt inte gå till en lyxsalong, man kan göra det själv med en vanlig pincett!

    SvaraRadera
  4. Allvarligt talat, har inte folk vettigare saker att göra än att bry sig om hur dina ögonbryn ser ut?

    SvaraRadera
  5. Hahaha men snälla Annelie.... ska du vara här inne och läsa så lär du först lära dig att förstå IRONI!!!!

    Jisses....



    Ja Alex du vet... folk har så tråkiga liv och då livar jag upp deras genom att jävlas och helt enkelt skita i att plocka de där stackars håren.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  6. Folk som inte nöjda med sig själva brukar vara snabba med att döma hur andra ser ut.

    Men det är underhållande att se att du också har fans Petra, såna som egentligen verkar avsky dig men som ändå inte kan låta bli att följa din blogg. Success I say.

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ja visst är det konstigt :o)

    Men jag är så snäll och låter de springa här inne ändå!

    Kram

    SvaraRadera