Related Posts with Thumbnails

måndag 11 oktober 2010

Om jag ändå visste...

...varför vissa dagar känns så tunga. Varför ingenting blir gjort och varje ansträngning känns som de är den sista. Orkar inte! Vill inte! Vill bara krypa ner under täcket och sova.

Och jag förstår inte varför vissa dagar innehåller så mycket tårar. Varför de rinner helt utan anledning. Jag hittar ingen bra anledning och det gör det bara ännu mer förvirrande och jobbigt. Jag har inget att vara ledsen över, ändå känns det så tungt. Jobbigt. Besvärligt. Varför?

Vill inte ha såna dagar. Vill vara glad. Ha ork. Vilja. Men nej.

Bara sitter här. Stirrar. Känner mig ynklig och meningslös.

Jävla huvud till att banka. Jävla tårar till att rinna.

Jag har inte tid.

4 kommentarer:

  1. Hittar du en lösning på de problemet, be sure to tell me :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. VB jag lovar att berätta om jag hittar lösningen på den gåtan :o)

    Kram

    SvaraRadera