Related Posts with Thumbnails

tisdag 19 oktober 2010

Willie det blev som du ville...

....det blev kortare i nacken...
...men längre fram!
Helt okej eller?

Har frusit som en hund hela dagen och inser att det är dags att lämna den snygga trenchcoaten hemma och ta fram den tjockare vinterkappan. Vill inte riktigt inse att det börja bli den tiden på året och jag har inte ens börjat använda vantar ännu trots att fingrarna blir som istappar när rutorna behövs skrapas.

Efter besöket hos vännen L i hennes salong har jag jagat runt hela dagen och efter jag lyckats få ihop mina tre avslut vi måste ha varje dag var klockan tre och jag kom på att jag inte ätit sen frukost. Det blev ett besök på Mc-driven och sen hem och krypa ner under täcket i hotellsängen.

Här ligger jag nu och huttrar, längtar efter en varm famn (näähäää) men lika mycket efter kaffe och choklad. Ska nog unna mig lite gott i kväll. Bara för att liksom.

Hoppas ni har en trevlig kväll era rumpnissar!

9 kommentarer:

  1. Alex - blåbärspaj19 oktober 2010 kl. 18:34

    Vad fint det blev vännen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen :o)
    Åhh vad sugen jag blev på paj nu...

    Puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Najs!! =)
    Passar dig perfekt, nu har vi samma frilla ;P
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyggt Petra. Två tummar upp...

    SvaraRadera
  5. Tack Mija och Sebastian!
    Men jag känner mig lite naken faktiskt!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Naket är bra.

    SvaraRadera
  7. Hahaha neeej Alex det är inte bra ;o)
    Inte den nakenheten...

    SvaraRadera
  8. Mums! Eh.. jag menar.. Det blev väl bra... ;-)

    Nej, skämt åsido. Det ser väldigt fint ut!

    SvaraRadera
  9. Ja det hoppas jag Willie nu när jag lät lockarna falla för din skull ;o)

    SvaraRadera