Related Posts with Thumbnails

söndag 31 oktober 2010

Det var länge sen nu...

...det var lite drama på den här bloggen så det var ju kul att man kan blåsa eld i lite folk som läser här inne någon gång. Men att det skulle handla om mina stackars ögonbryn var ju lite otippat. Och att det sen finns de som på allvar tror att jag skulle bry mig eller lägga energi på allvar på nåt sånt är bara korkade och inte förstå att jag var IRONISK. Lilla Annelie höll ju på att gå i taket när hon fick för sig att jag inte hade koll på att jag kunde plocka mina ögonbryn själv med en pincett. Ja jisses. Hur orkar man!

Men som sagt, nu har Pettiwomanbloggen haft sin dos av drama för ett tag igen så nu har vi avhandlat mina ögonbryn klart!

Nästa drama hoppas jag handlar om något mer intressant än ansiktshår. Vi kanske ska avhandla min fittfrisyrs vara eller inte vara nästa gång?

Japp... så får det bli!

4 kommentarer:

  1. Fittfrisyr.

    Det ska ju vara helrakat. En enda stor mittbena.

    SvaraRadera
  2. Jahaa.... då har jag inte bara fel på ögonbrynen utan även fel fittfrisyr också :o(

    Nu går jag och hänger mig....

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Häng dig inte är du snäll.
    Det blir så tomt här då.
    Och på riktigt.



    kram

    SvaraRadera
  4. Jag lovar vännen!
    Jag blir kvar!

    Kram

    SvaraRadera