Related Posts with Thumbnails

måndag 11 oktober 2010

Så var väskan packad...

...igen för i morgon ger jag mig av på jobb trots att huvudet fortfarande känns lite tungt. Men inget som blir bättre av att ligga hemma så jag biter ihop. Mest för att slippa dåligt samvete. Inte för att visa någon annan utan mer för att visa mig själv. Jag vet att jag bara känner efter mer av att ligga hemma. Orkar inte en sån här dag till och jag vet ju att enda sättet att få tillbaka den där lilla gnistan jag tappade någonstans i dagarna är att TA MIG UT och göra saker. Ja ni vet ju säkert själva. Sparka sig själv i röven, ta sig i kragen och allt det där. Så i morgon drar vi jag och Jocko. Vi ska bo på nytt hotell också så det blir ju spännande. Mitt inne i centrala Uppsala för innan har vi bott lite offside men nu kan man strosa omkring lite på stan innan man tar kväll på hotellrummet. Bra, bra!

Hade tänkt försöka gå och lägga mig i tid i kväll för att orka upp i morgon. Jag har möte i Norrtälje på morgonen och det är ju ett antal mil dit. Inte min starkaste sida att lägga mig i tid så vi får väl se hur det går!

Men detta får nog bli sista inlägget för i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar