Related Posts with Thumbnails

måndag 11 oktober 2010

Det dåliga samvetet...

...kryper i mig. För att jag har huvudvärk och inte kan jobba. För att jag är så trött att jag inte orkar göra någonting. Känner att jag borde göra något vettigt när jag ändå är hemma liksom. Och så blir det dåliga samvetet ännu större. Ringde chefen och sa att jag var hemma men att jag skulle ta mig till hotellet i kväll så jag är på plats i morgon i vilket fall. Jobbar även om migränen inte släpper. Annars får jag bara ännu mer dåligt samvete.

Det är jobbigt att vara sån. Att sätta så höga krav på sig själv så att man mår dåligt över att vara dålig. Det var en av de saker jag pratade med psykologen om i fredags. Att jag är hård mot mig själv. Måste sluta med det.

Azita ska komma en stund sen. Kanske hon ger mig lite massage i nacken om jag ber snällt.

Jag såg att jag haft besök på bloggen från Egypten. Det gjorde mig glad. Då vet jag att han tänker på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar