Related Posts with Thumbnails

onsdag 27 oktober 2010

Ett återseende!

Blev förvånad när den här killen hörde av sig och ville ses på en lunch. Han hittade mig igen på dejtingsidan jag i ett svagt ögonblick loggade in på. Jag vet uppriktigt inte varför han ville träffa mig med tanke på hur vår korta historia slutade. Men jag sa ja i alla fall och jag lovade honom att inte vara dryg. Förstår inte vad han menade med det. Skulle jaaaaag vara dryg för att han dissade mig???

Ja så vi lunchade ihop idag och ja... vad ska jag säga. Jag gillade ju honom redan då och han var väl lika snygg och trevlig denna gången. Men jag bad honom vara försiktig när han började skicka komplimanger efter vi skiljts åt. Blir inte klok på män. Men de tycker ju samma sak om oss kvinnor så det kan ju kvitta.

Nu har jag lämnat in bilen på tvätt och det som skulle ta fyra timmar för det var många före flirtade jag ner till två timmar. Sitter i lobbyn på hotellet och ska jobba lite men jag är seg som tuggumi. Jocko ligger på golvet och glor uttråkat på mig. Ja jag förstår honom, jag är döööötråkig!

Snart ska jag bege mig hem till Jens i alla fall. Undrar ifall jag kan flirta till mig en sån där god äppelkaka han gjorde sist?

1 kommentar:

  1. Hoppsan här händer det grejer! :)

    Klart du kan flirta till dig lite go äppelkaka, för vem kan mostå din charm? ;)

    Kram

    SvaraRadera