Related Posts with Thumbnails

fredag 29 oktober 2010

I vilket fall...

...är jag ganska glad, känner mig ganska mjuk o go, sådär fluffig som jag brukar säga. Helt okej helt enkelt.

Lite oviktig kuriosa att veta är att jag vunnit ett par MBT-skor på Tradera (ni får googla om ni inte vet vad det är) för 500 kr och de kostar egentligen 2500 kr. Så nu ska det ut och promeneras.

En ännu oviktigare sak att veta är att mitt nya favoritsnacks är minimorötter som jag knaprar avigt och rätt.

Kanske ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för Petti.
Fatta själva... MBT-skor och minimorötter.
Ganska nöjd faktiskt. *nickar belåtet*

Godnatt dådå!

4 kommentarer:

  1. hört att såna är bra för allt möjligt, typ hållning osv, men när jag provade ett par höll jag på o vicka omkull ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja man blir som en jättevippmugg :o)

    SvaraRadera
  3. Först när jag läste ditt inlägg så trodde jag du skulle börja cykla MTB, men sen såg jag att du skulle ut och promenera i dem, och då tänkte jag -nu är det något som jag missat. :)

    Men efter att ha googlat så förstod jag vad du menade :)

    Heter skorna möjligtvis MBT? eller kan de heta MTB om det är olika tillverkare?

    SvaraRadera
  4. Hahaha givetvis heter de MBT :o)
    Jag som vände på bokstäverna men nu är det fixat!

    Tack Sebastian!

    Kram

    SvaraRadera