Related Posts with Thumbnails

lördag 16 oktober 2010

Loppis, pizza och sen då?

Det gick bra på loppis idag. Snälla kollegan P ringde igår så jag var där och hämtade böcker, spel och lite annat som jag fick sälja och behålla pengarna. Så himla snällt. De hade ett jättefint kistbord också, ett sånt där som kostar mellan 3 och 4 tusen som de tyckte jag skulle sälja och behålla pengarna men det var så fint så jag frågade om jag inte fick behålla det själv och det fick jag såklart.

När jag kom hem blev den en lång promenad med Jocko, hur mysigt som helst i det här underbara höstvädret. Men överallt i parken var det familjer, par som håller handen och jaaaa jag blir grön av avund. Vill också ha någon att hålla i handen där bland höstlöven. Men i brist på det så åkte jag hem till Azita och åt pizza istället och mös i hennes soffa.

Sen detta eviga dilemma. Lördag, vänner som vill ha med mig ut, ta ett glas vin, kolla på folk men jag känner i hela kroppen hur jag bara vill sjunka ner i soffan och bara VARA liksom. Känner mig tråkig, som en dålig kompis men jag har helt enkelt inte lust att göra mig iordning. Känner inte ens för att göra mig snygg för att kanske få bli lite "tittad på". Känns helt meningslöst. Blää så tråkig jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar