Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 oktober 2010

Somnade i den här högen...


med papper efter en bra dag med fem affärer avslutade. Sov som en liten gris och vaknade först när Jocko väckte mig. Tog en promenad i ett kvällsmörkt Uppsala och gick förbi bion som ligger på samma gata som hotellet och funderade på att jag kanske skulle tillbringa en kväll där istället för i en ensam hotellsäng. Ligger flera mysiga restauranger på samma gata också men just nu var det lika lokande att sitta där ensam som på bion. Det slutade med en påse Burger King och tillbaks till sängen på rummet.


Orkade inte äta upp allt men resterna hittade tydligen monstret som bor under min säng. Lyckades till å med få monstret att fastna på bild när det tyst kröp fram för att sätta tänderna i sitt byte.

Hotellet är fullbokat i morgon så då beger jag mig till Stockholm och våldgästar min alltid snälla och gästvänliga vän Jens.

Nä nu blir det väl tv, sängmys och möjligtvis orkar jag mig ner till lobbyn för att hämta en kaffe och en liiiiten chokladbit för att trösta mitt ensamma jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar