Related Posts with Thumbnails

söndag 17 oktober 2010

Ballerinakex och soffbord!

Snälla kollegan P kom med det fina bordet och jag hade turen att få mitt sålt direkt på Blocket och 500 kr extra i fickan. Plockat undan, gjort någorlunda fint här hemma men jag fastnar allt som oftast i någon vinkelvolt men det går framåt i alla fall och kanske när jag är färdig med det här inlägget att jag kan fortsätta en stund till innan det är söndagsmys framför tv:n.

Mattias kom förbi som jag hoppades och åt inte bara Ballerina utan hjälpte mig att få det nya fina bordet på plats och nu har jag vaxat in det i någon bensindoftande smörja som jag förtjust sniffar på hela tiden. Det är riktigt hög mysfaktor på mitt nya bord tycker jag.

Ja annars är det inte så mycket nytt under solen här!

Så här glad blir jag när Mattias kommer på besök!
Varför inte Mattias är lika glad vet jag inte.
Mitt gamla bord....
...och det nya snygga bordet!

Visst var det väl fint?

4 kommentarer:

  1. Ditt nya bord är snyggt, jag är också på jakt efter något i samma stil.

    SvaraRadera
  2. Ja jag hade grym tur som FICK det. Kostar ju som sagt en del!

    SvaraRadera
  3. Alltså inte för att vara sån men jag gillade ditt gamla bord bättre, det nya är fint det med förstås men det andra kändes mer ovanligt.

    SvaraRadera
  4. Hiihi det är helt okej Anna. Men detta passar in mer med de andra möblerna.
    Och så är det alltid roligt att ändra lite. Haft det vita så länge nu :o)

    SvaraRadera