Related Posts with Thumbnails

onsdag 13 oktober 2010

Två bra möten...

...avklarade och jag känner mig ganska nöjd med min prestation idag och har jag tur får jag in lite till innan dagen är slut.

Sitter  i hotellets lobby och min kund har precis gått. Han jag pratat med i telefon ett antal gånger och hoppades att han skulle se ut som Brad Pitt. Det gjorde han inte. Hade jag varit svag för bruna sammetsögon och korpsvart hår hade jag jublat av glädje när denne snickarklädde kille mötte mig. Men jag är ju en sucker för blont och blåögt så enda glädjen med mötet var att jag charmade honom till att köpa av mig.

Nu får Jocko och jag slappa några timmar här för Jens är inte hemma ännu men sen ska jag kura ner mig i hans soffa under ett täcke för jag känner mig fortfarande lite frusen och eländig. Jävla PMS.

Puss o kläm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar