Related Posts with Thumbnails

fredag 29 oktober 2010

Jag har varit en tråkig vän...

...de senaste helgerna. Jag har liksom inte orkat med att vara social, bara velat ligga i min soffa med mjukiskläder och ruffsigt hår och på sin höjd tagit mig ut med hunden eller gått till affären för att handla det nödvändigaste. Så det är liksom dags nu.

Har bokat bord på Harrys till mig och Azita i morgon. Kände att jag behövde få lite kvalitetstid med henne över en god bit mat och lite vin. Sen är det ju Halloween så jag hade tänkt att göra mig lite extra fin. Får bli mitt favorittema med lite 20-talsinspirerat. Folk brukar tro jag är utklädd men nää jag tycker faktiskt om att få klä mig så där men i morgon är det ju liksom legalt att få "spöka ut sig" även om jag lika väl kan klä mig så där vilken dag som helst.

Men först är det loppis som gäller och detta får nog bli min sista helg för nu kommer jag inte att behöva stå där mer. I alla fall inte av ekonomiska skäl och jag känner att jag behöver den lilla lediga tiden på helgen jag har för att bara kunna njuta av att få vara hemma.

Så i kväll blir det till att plocka ihop det sista jag vill sälja men sen tänker jag sjunka väldigt djupt ner i soffan, göra mig en god macka, lite kaffe och slötitta på Idol!

Vad gör ni i kväll?

6 kommentarer:

  1. Tänker också göra det mysigt för mig och slötitta på Idol.
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Låter som en finfin kväll det där och hoppas loppisen går fint imorgon! Vart är det du står någonstans? 20-tal är så snygt har du sett en av mina profilbilder som är 20-talsinspireradpå fejjan? Inte den jag har nu utan någon längre tillbaka..:)? krrraaaam!

    SvaraRadera
  3. Detsamma tjockis, hihi!

    Jag står ute i Valbo på Spikens loppis :o)
    Nää den har jag inte sett. Får allt kolla in den.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lugnt ikväll, imorgon blir det fest.

    SvaraRadera
  5. Bli inte för fuller då vännen ;o)

    Kram och fredagsmys på dig!

    SvaraRadera
  6. Man behöver väl inte ha ett tråkigt liv bara för att man tycker olika,?smaken är som baken delad.

    SvaraRadera