Related Posts with Thumbnails

torsdag 21 oktober 2010

Tårar kom...

... men inte i den strida ström som de brukar. Han bjöd på clementin och jag lovade att ta tag i två saker till nästa gång. Sen kramade han mig med den där jättestora starka famnen innan jag gick!

Jocko blev okej, men till skillnad från mig så hade frissan tagit lite för lite så jag överväger att ringa och fråga om de kan fixa till det lite i morgon.

Fikade med M&M efter mitt kuratorbesök och Mattias kunde konstatera att jag inte var lika rödgråten som jag brukar. Däremot frös jag och värmde mig med varm choklad och vispgrädde.

Bla bla bla....

Egentligen vill jag skriva om något annat... men jag vågar inte riktigt ännu.

Men jag är ganska glad i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Skönt att läsa att du känner dig lite glad för en gång skull.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är glädje i mig just nu :o)

    Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Skriv om ditt hjärta
    när ditt hjärta vill.



    kram

    SvaraRadera