Related Posts with Thumbnails

söndag 6 juni 2010

Nu har det gått över ett år...

...sen han och jag fick kontakt och nu har det gått nån månad sen vi hördes. Vi håller kontakten trots att vi aldrig hinner ses för hans jobb.

I kväll messade jag...

"Vi har firat ett år nu och jag börjar bli trött på att dejta idioter i väntan på att få träffa dig. Vi borde träffas snart.
Kvinnan i ditt liv!"

Han svarade direkt denna gången för senaste tiden har jag inte fått svar men jag vet att han jämt jämt jobbar och reser runt i världen. Nu var han i Barcelona och hoppades vi kunde träffas i Stockholm snart.

Jag ska gifta mig med honom. Det har jag betsämt!

Joråsatte...

2 kommentarer:

  1. Skojar du eller?

    Björnen

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja dyker det inte upp någon prins på vit häst så är han den bästa kandidaten jag har för tillfället.

    Blev du orolig vännen ;o)

    SvaraRadera