Related Posts with Thumbnails

lördag 26 juni 2010

Magnetisk!


Jag önskar jag var magnetisk, att du drogs till mig och inte kunde ta dig därifrån. Att jag hade den där dragningskraften på dig som jag en gång hade.

Jag önskar jag var det där giftet som flöt i dina ådror som gjorde dig beroende. Beroende av mig och att få vara mig nära. När tiden känns som den står stilla när vi vill den ska gå fort när vi är i från varandra.

Jag önskar att jag var ditt livselixir, det du var tvungen att ta för att kunna leva för utan mig var livet ingenting värt. Att jag var din styrka, din tröst och trygghet precis som du var för mig.

Jag önskar att nu var då och att allt var annorlunda men ändå likadant. Lik bra fast bättre. Du och jag fast vi skulle vara vi på riktigt, inte bara som en slags fantasi utan verklighet.

3 kommentarer:

  1. Vart hittar du alla dina bilder som du har på bloggen? en speciell sida eller söker du spontant på google? :)

    SvaraRadera
  2. Hihi det är lite hemligt ;o)

    Jag lägger ner otroligt mycket tid på att hitta bilder och texter till min blogg som ska stämma i färger och känsla...

    Kan sitta i timmar och bara leta bilder... och därför vill jag vara lite hemlig med det :o)

    Hoppas du inte tar illa upp!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart jag inte tar illa upp - ska göra som du. Leta. Det får bli ikväll :)

    SvaraRadera