Related Posts with Thumbnails

onsdag 23 juni 2010

Jag hade nöjt mig med en sak av ovanstående men i det här tillståndet blir det varken det ena eller det andra. Medan jag ligger död i soffan med värk överallt ska mina vänner gå ut på en uteservering i det fina vädret och dricka gott och spana in söta pojkar. Känns hur ruttet som helst.

Skulle gärna vilja berätta att jag har blivit kallad till två jobbintervjuer nästa vecka men eftersom det verkar finnas spioner bland mina läsare vill jag inte berätta allt för mycket.

Men det är lite roligt för jag har jobbat tidigare på båda de här ställena och trivdes jätte bra. Först fick jag båda jobben samtidigt och valde det ena men efter en längre tid blev jag kontaktad av det andra jobbet igen och då valde jag att säga upp mig och pröva på det istället.

Nu vet jag som sagt ingenting men kallad till intervju på båda är jag i alla fall. Ja för ni har väl kanske förstått att det här jobbet jag har nu inte riktigt var som hag hade tänkt mig men så länge jag inte har något annat kommer jag givetvis att göra mitt bästa. Men vem vet vad som händer nu.

4 kommentarer:

  1. Stackare, krya på dig.. jag vet hur det känns att behöva liga hemma när andra går ut på galej (som min inställda fest i lördags, buuhuu)!

    Tycker nog du gör rätt i att bli lite mer återhållsam med vad du delar med dig av för info, det finns så mycket dumt folk out there. Man upphör aldrig att förvånas.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja inte roligt alls :o(
    Vill också ut och mysa!

    Mmm tyvärr är det så och det känns inte heller roligt att behöva hålla inne med saker men tydligen har jag inget val.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är en hårfin gräns med att vara personlig och privat. Och måste man välja tror jag du gör rätt i att vara mindre privat. Lämna inte ut för mycket detaljer som kan användas mot dig. Fortsätt däremot att vara personlig i din stil och i ditt språk så att det blir levande och intressant. Det är därför som jag går in och läser hos dig. I min värld låter det helt sjukt det du varit med om med anmälningen... Lycka till!
    /OMD

    SvaraRadera
  4. Ja OMD du har rätt men visst är det trist att det ska behöva vara så.

    Tack snälla för fina ord och du är alltid lika välkommen!

    Kram

    SvaraRadera