Related Posts with Thumbnails

onsdag 30 juni 2010

Första intervjun avklarad....

....och jag kan väl inte säga annat än att det gick bra, men det är ju inte upp till mig att avgöra men det kändes bra i alla fall.

Men visst är det väl konstigt, ibland får jag en känsla av att jag är skyldig eller har gjort något fel fast det inte är så. Som när han frågade om jag är straffad innan eller när han berättade att de alltid gör en så kallad "screening" på de som kommer vidare. Det är en slags damsugning på nätet efter "fula" saker som kanske kan hittas där om man söker på mitt namn. Känner du dig lugn med det frågade han, och fast att jag inte tror att det går att hitta något konstigt på mig så får jag ändå en klump i magen. Tankarna går på högvarv och jag funderar på om det finns något här som jag skrivit kanske. Huuuaaa, hemska tanke. Men min blogg kommer inte upp om man söker på mitt namn ändå... i alla fall inte vad jag kan se. Jaja... skelett i garderoben har jag säkert som alla andra men inga man kan hitta på nätet i alla fall. Är en ganska skötsam flicka, hihi.

Nästa intervju är kl halv fyra och jag känner mig lugn inför den också. Jag kan inte göra mer än så gott jag kan och vara mig själv och hon jag ska träffa verkar jättetrevlig så det ska nog gå bra.

I kväll har jag en träff med en gammal "vän". Det blir middag, lite bubbel och besök i relaxen. Jag orkar inte dra den lååååånga historien om vårt förflutna just nu utan tar det vid ett annat tillfälle. Men nej... det är varken någon dejt eller något annat spännande. Den tiden är för länge sen förbi mellan oss. Som sagt... berätta "the story" när jag har mer tid för nu lånar jag bara Azitas dator en liten snabbis.

Tack snälla er för kommentarerna och lyckönskningarna. Som vanligt tror jag att det hjälper när ni håller tummarna, det brukar det ju göra.

P.S Nej varorna jag beställt till kunderna har inte kommit, min mobil och datorn är fortfarande döda och jag kan inte få tag på min säljchef. I morgon går min provanställning ut och inte ett ljud från The Boss.

Och du som klagade på min arbetsmoral gentemot det företaget kan stoppa upp något där solen inte lyser.

3 kommentarer:

  1. Petti kolla upp bolaget på allabolag.se ???? ser väl inte så lovande ut,,, moderbolaget blöder lite..


    Termosflaskan...

    SvaraRadera
  2. Du har ju länkat din blogg på faceb, kommer den inte upp då om man söker?

    SvaraRadera
  3. om man väljer att bara visa den infon för de man har på vänlistan på FB, så ska det ju inte komma upp om man söker..

    SvaraRadera