Related Posts with Thumbnails

onsdag 23 juni 2010

Det där med att förföra en tjej!

I helgen när vi var ute fick jag en fråga av en killkompis om att hjälpa honom att skriva ett sms till tjejen han precis har träffat.

- Kan du inte fortsätta på det här, säger han och visar upp hennes sms som är av det lite erotiska slaget. Det står vad hon vill han ska göra med henne.

Tja... jag tar hans telefon och börjar skriva för är det något jag tycker om så är det att uttrycka mig i erotisk text så jag skriver lite förföriskt vad han gör med henne. Lite lagom eggenade och retande. Han läser igenom och jublar av förtjusning och trycker på sänd.

Svaret låter inte vänta på sig.

-ÅHHH gud, du skriver precis det jag vill, svarar hon och skriver, vad händer sen???

Han ger mig åter telefonen och vill jag ska fortsätta och jag tycker det hela börja bli lite komiskt och tycker nästan lite synd om henne men eftersom jag tycker allt för bra om killen hjälper jag honom gärna med att charma till tjejen.

Jag skriver ännu hetare och nu börjar det närma sig kokpunkten i sms:et. Han läser och frågar vad jag får allt ifrån men att det är klockrent som han uttrycker sig och så trycker han på sänd igen.

Det går inte att undgå hennes förtjusning.

-ÅHHHH du måste vara tankeläsare.

Nu ger han mig en high five och hur hemskt det än låter så skrattar vi åt hur sjukt det hela är. Där sitter jag och framför massa erotiska fantasier å hans vägnar och tjejen är lyrisk över vilken uttrycksfull kille hon har träffat.

Men frågan är om jag inte ställde till det lite för honom för vad gör han näst hon vill han ska sätta sina erotiska tankar på pränt till henne?

17 kommentarer:

  1. ...och tänk om han inte kan leverera...

    SvaraRadera
  2. Haha ja det frågade jag honom också :o)

    SvaraRadera
  3. haha, förlåt men det är ju dömt att misslyckas. om han inte har dig tillgänglig varje gång det ska smsas vill säga.. hon kommer ju helt klart börja undra ;p

    SvaraRadera
  4. Hahaha ja det ska bli kul att se hur han tar sig ur det :o)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker han var taskig som visade dig messet han fått av henne. Om jag skickar såna vill jag ju inte att vem som helst ska få läsa dem.

    SvaraRadera
  6. Frågan är väl vilket som var mest taskigt, att visa mig messet eller låta henne tro att det var han som skrev.

    SvaraRadera
  7. Båda delarna var lika illa tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Ja jag skulle ju inte vilja vara i tjejens kläder men jag känner att det är hans problem, inte mina.

    SvaraRadera
  9. Näe det är väl inte ditt problem, det sa jag inte. Jag bara satte mig i hennes sits och tyckte han var taskig.

    SvaraRadera
  10. Nej det förstod jag att du inte menade vännen :o)

    SvaraRadera
  11. Ha, jag tror jag har gjort samma sak nån gång :-) Lite kul, men som du säger: Lite farligt också...

    Läste med förskräckelse ditt inlägg om IDIOTEN som anmält mig, är fortfarande lite chockad. Vem gör sån´t, allvarligt!?

    Hoppas att du får ett roligt jobb snart så livet (ekonomin) ordnar upp sig!

    Stor kram från Stockholm!

    SvaraRadera
  12. oerhört kul gjort, men fel ändå, dock inte ditt problem....

    Men hade det varit jag så hade jag inte velat få falsk marknadsföring av en tjej/kille....

    Björn

    SvaraRadera
  13. Haha vadå min näsa är för liten????

    Åhh vad glad jag är att du kom hit MES. Har letat efer dig... tappade bort dig :o(

    Nu ska jag inte tappa bort dig igen!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Anmält DIG ska det förstås stå i mitt förra inlägg :-)
    Förvirrad!

    SvaraRadera
  15. Håller med dig Björn men som sagt... inte mina problem. Jag ville hjälpa en vän sen får han lösa resten!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Hihi jag förstod det vännen ;o)

    SvaraRadera