Related Posts with Thumbnails

onsdag 2 juni 2010

En dag på vägarna!

Lilla söta bilen fick ombesiktning men det är ju en månad till nästa gång så det blir lagom till jag ska lämna tillbaka den men innan dess ska den få transportera runt på mig och idag har vi haft många mil ihop. Första anhalten var Nässjö för att hämta lite kataloger som jag behöver till kunderna och sen var det bara att bege sig vidare till Ulricehamn men jag tog ett litet stopp i Jönköping på A6 för att äta och kolla runt i lite affärer.

Nu är jag på plats och jag bor på en camping i någon slags lägenhet med två rum som ligger jättemysigt vid en stor sjö så jag tog mig en liten kvällspromenad och passade på att fota hur fint det faktiskt är här. Troligtvis blir jag kvar två nätter så att jag får ett par dagar ute på fältet med min kollega.

Inte världens roligaste inlägg men det beror nog på att jag har grym huvudvärk och orkar inte skriva så mycket mer.

Ni får titta på lite fina bilder istället...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar