Related Posts with Thumbnails

söndag 27 juni 2010

Happy!

Den här bilden har jag haft länge liggandes och väntat på rätta tillfället att få använda den. Jag har döpt den till Happy för känslan i den säger mig det. Och nu känns det rätt att använda den idag. Dels för att jag känner mig lite glad och dels för att jag hoppas få komma ut till havet och få sitta så där med fötterna i sanden. Och jag kommer ha sällskap. Manligt sällskap. Men mer säger jag inte just nu.

Första gången jag såg den här bilden så tänkte jag direkt att den här tjejen påminner mig om en bloggkompis. Eftersom hon är anonym så vet jag inte om jag vill berätta vem det är... men kan någon annan se vem det här liknar lite? En del av er vet ju hur hon ser ut, hihi...

Kan någon se vem jag menar???

Ledtråd: Hon är från Götet!!

4 kommentarer:

  1. Visst är den fin.. Vet vem det liknar. Jag vet jag vet jag vet :)

    Känner mig också glad idag - riktig skön känsla!!

    Jag är glad för din skull - att du mår bra, att du har manligt sällskap OCH ska ut till sanden idag. Kanske borde jag med åka till stranden som belöning senare idag? :)

    SvaraRadera
  2. Haha... Jag kan GISSA.... För det liknar henne jag tänker på.. hon som oxå är från Götet.. =)

    SvaraRadera
  3. Underbar bild... Love it.

    SvaraRadera