Related Posts with Thumbnails

lördag 26 juni 2010

En kväll som vilken som helst!

Vi bojkottade midsommar totalt jag och mina M&M. Men jag gjorde mig ändå lite extra fin med klänning, höga klackar och blomma i håret. Det blev hämtpizza, Cola Zero och fotboll. Ja minsann jag satt också och slöglodde på detta spektakel mellan Spanien och Chile. Det enda och det sista jag sett och kommer att se av fotbollen.

Så det var liksom som vilken kväll som helst...





Men sen ringde faktiskt Jenny. Hon och Becka var på Interpol och ville jag skulle komma förbi så jag åkte dit en stund och det var jätteroligt att få träffa Becka för första gången men efter ett glas vatten och en Z-up gav jag upp och lämnade partybrudarna och åkte hem och kröp i säng.


3 kommentarer:

  1. jennY? :p

    det var kul att du kom! synd att du gick så tidigt, fast du mår ju andra sidan lite bättre idag ;)

    kram.

    SvaraRadera
  2. Åhhh är det JennIE????

    Sorry, hihi...

    Kram

    SvaraRadera