Related Posts with Thumbnails

lördag 12 juni 2010

Måååååste städa nu!


Jag kan inte smita undan längre nu, det går inte. Har försökt få mig till att börja städa hela veckan men lyckas alltid lura mig själv att slippa undan men nu får det vara slut på latandet.

Så nu blir det städning och i eftermiddag har jag ett kundbesök så det kan du ju skriva upp du anonyma som gnällde över att jag bara satt och bloggade och inte jobbar. Jag jobbar på en lördag när jag egentligen är ledig. Vad säger du nu då? VA, VA???

13 kommentarer:

  1. Jag skrev precis också om att jag måste städa, fan jag vill verkligen inte. Badrummet är det dock akut med så det måste åtminstone göras nu.

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet... och en lördag liksom :o(

    Lycka till vännen!

    SvaraRadera
  3. Underbar bild!
    Kan ingen komma hem och städa hos mig klädd så ;)

    SvaraRadera
  4. jag trampade visst på en öm tå...

    SvaraRadera
  5. Nää men jag blir bara så trött på folk som gnäller helt utan substans istället för att sköta sig själva. Så lågt och patetiskt bara.

    Jo Matt jag kommer ;o)

    SvaraRadera
  6. Nu är jag färdig här, hur går det för dig? Jo det blev snabbstäd men jag får inte astma här nu längre iaf...

    SvaraRadera
  7. Åhh har diskat bara :o(
    Nu ska jag försöka få undan alla kläder som jag har överallt!

    Suck...

    SvaraRadera
  8. du ska ju göra en lista och sen stryka över! :p

    SvaraRadera
  9. Ja men jag hittar inte hur man gör ju :o(

    SvaraRadera
  10. Nästan bredvid knappen för fet stil tror jag den är..

    SvaraRadera
  11. När du skriver ett inlägg så finns det en knapp med ABC överstruket, klicka på den så blir det överstruken text.

    SvaraRadera
  12. Näää den finns inte hos mig :o(
    Faaan....

    Vaffö dådå???

    SvaraRadera
  13. Du kanske inte använder den uppdaterade inläggsredigeraren? Gå in under inställningar och byt till den så ska även du kunna stryka över din text om du vill.

    SvaraRadera