Related Posts with Thumbnails

måndag 7 juni 2010

Första ordern mottagen!

Hade lite otur med de fyra första besöken jag gjorde då de var större företag som hade centrala avtal och då är det bara att lomma iväg med svansen mellan benen utan att ens få presentera vad vi har men det är så det är i det här jobbet.

Trippade in på en svetsverkstad och klackarna ekade i lokalen och killarna stirrade på mig som om de aldrig sett en kvinna förr, hihi, Petti like. Där fick jag för första gången en chans att visa vad jag har och där fick jag också min första order. TJOHOO! Ingen jätteorder men dock en order och det är det som räknas. Alltså innebär det att får jag bara en chans att sitta ner och presentera mina saker så köper de. Hur ska de kunna låta bli att motstå mina kvalitetsgrejer när de leverars ihop med min charm liksom, hihi.

Nu har jag ätit lunch hos Azita och skickat iväg min order så nu är det dags att ge sig ut och kriga igen.

Fan jag gillar det här jobbet redan!

6 kommentarer:

  1. Good for you gumman... =)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis och en härlig känsla kan jag tänka mig...

    Björn

    SvaraRadera
  3. Du är så oemotståndlig att du nog kan sälja vad som helst ;)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni men det är inte helt lätt där ute även om man är oemotståndlig, hihi.
    Tyvärr styr priserna mer än ett sött leende.

    Men jag krigar vidare!

    Kram på er finingar!

    SvaraRadera
  5. Ja Katie jag kan behöva lite hejarop ett tag till innan jag är varm i kläderna :o)

    Tack och kram!

    SvaraRadera