Related Posts with Thumbnails

fredag 11 juni 2010

Sommarkille!

Nu så här till sommren är det många som blir sugna på att skaffa kille. Man vill ha någon att mysa med i sommarvärmen och hålla handen med. Men tänk på innan du skaffar en kille nu på sommaren att han finns kvar även på hösten. Den där solbrända kroppen med blont ruffsigt hår och Converse förvandlas till en negativ sur gubbe på hösten.

På höstkanten ses många övergivna och förvirrade killar irra ensamma omkring på barer och nattklubbar runtom överallt.

Så tänk en gång extra innan du skaffar sommarkille!


Föreningen mot övergivna sommarkillar Pg 1459-6548

6 kommentarer:

  1. hahahaha underbart tänkt...

    Tyvärr gäller det även er kvinnor *ler* fast det har inte med årstid att göra utan det har med att ni efter 3-6 månader vill ändra eller tycka något som inte kom fram från början....

    Känner med dig och både du och jag vet ju att det finns undantag 'blink'

    Björn

    SvaraRadera
  2. Inte jag vännen. Jag är en sån där lååååååångkörare när det gäller relationer, jag lovar :o)

    Kram fina Björn!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att detta är ett allvarligt problem som alltför många skrattar bort.. Därför har jag öppnat min dörr för alla dessa herrelösa (tös-lösa??) killar så att de har någonstans att ta vägen när hösten kommer krypande. Gratis logi mot städning, tvättning, matlagning och hund-rastning ;)

    SvaraRadera