Related Posts with Thumbnails

onsdag 2 juni 2010

Han med gitarren...

...hörde av sig igår trots att jag i stort sett lämnade honom i sticket på vår träff. Han undrade när jag passerade Stockholm och ville jag skulle stanna till där för att träffa honom. Det gör mig lite förvånad men ändå lite glad. Förvånad eftersom jag inte direkt kände att det klickade utan att vi var väldigt olika och trodde han skulle känna detsamma. Så även om jag inte direkt kände att det slog gnistor och jag drog ju faktiskt så blir jag på något sätt glad att han faktiskt fick lite tycke för mig och gärna vill träffa mig igen. Det värmer och ger lite hopp att det kanske inte är helt kört för Petti. Jag kan väcka någons intresse trots allt.

Men jag vet inte. Jag lovade att höra av mig och skulle det vara så att vi ses så är det enbart för att han var ett trevligt sällskap och en gentleman. Inte för att jag tror att det skulle kännas mer denna gången. Han lovade mat och mys i soffan med kli under fötterna och det har jag väldigt svårt att säga nej till. Mina fötter skriker efter lite kli och mys.

Jaja, vi få se...

1 kommentar:

  1. Är kli under fötterna bättre än fotmassage?

    Björn

    SvaraRadera