Related Posts with Thumbnails

fredag 11 juni 2010

Mitt kontor!

Jag har mitt kontor just nu på Azitas café och det är för att jag får mer gjort där än när jag sitter hemma. Här har jag min dator, min telefon och telefonkatalogen som jag har börjat från A att ringa företag och boka möten och det har gått okej faktiskt. Idag fick jag ge mig iväg direkt till en bilverkstad som ville träffa mig på stört och jag fick minsann in en order där och de ska handla mer efter att jag beställt hem lite kläder som de vill klämma och känna på. Bra, bra!

Mattias min älskling bjöd mig på lunch idag så lite mat har jag fått i mig också till skillnad från igår när jag levde på en räkmacka hela dagen. Mat har liksom blivit ett nödvändigt ont. Äter för att jag måste, knappast för att jag är sugen.

Nä nu ska jag skriva min order sen blir det nog att ta helg.

12 kommentarer:

  1. Kul att det rullar på! =o)

    SvaraRadera
  2. Njaa långsamt men det går ändå framåt.

    Man gör så gott man kan :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag såg dig aldrig genom tågfönstret förresten, jag kollade och kollade haha!

    SvaraRadera
  4. Inte så illa med ett sådant kontor hörru! Ha en bra helg nu. Kram

    SvaraRadera
  5. Ser ut att ha kul på jobbet i allafall, alltid härligt med ett varmt leende.

    SvaraRadera
  6. Office chic... Bra där, att du ringer och inte kör canvas... lycka till!

    SvaraRadera
  7. får känslan av att du inte direkt sliter ihjäl dig på nya jobbet? vad blir det, ett par timmar om dan, medan resten av tiden går åt till bloggläsande och bloggskrivande...

    SvaraRadera
  8. Att ha ditt kontor hos Azita innebär även att du snabbt kan skaffa dig en god Latte =)

    SvaraRadera
  9. Jag klagar inte vare sig på mitt fria jobb eller att jag har friheten att kunna sitta var jag vill.

    Till den anonyma idiot som tror att jag sitter och läser bloggar och skriver blogginlägg hela dagen kan jag hälsa att jag knappast lär bli långvarig på det här jobbet då. Tror du inte det märks om jag jobbar eller inte??

    Om du inte har koll på hur ett sånt här jobb fungerar kan jag berätta för dig att så länge företaget får in de pengar de vill du ska dra in så skiter de fullständigt i om du gör det på två eller åtta timmar. Det är just precis därför jag trivs med den här typen av jobb. Du styr dig själv och så länge du prestera är det ingen som ifrågasätter om jag tar fem minuter av min kaffepaus till att skriva en inlägg i min blogg.

    Lite avundsjuk kanske för att du har ett jobb där du sitter fast åtta timmar om dagen och knappt kan pissa utan att fråga om lov.

    Du behöver inte oroa dig för mig, min chef är mer än nöjd med mitt jobb so far så pilutta dig!

    Kram till er andra och en spark i röven på gnällfan!!

    SvaraRadera
  10. Härlig bild ! Ser ut som att du har det bra på det nya jobbet ;=)

    Kram
    /D

    SvaraRadera
  11. Du ser verkligen riktigt läcker ut i jobb suiten...... grymt sexigt... härligt att det rullar och att du gillar jobbet...

    Kul också att du ringer och bokar möten istälet för canvas, vore så kul att det rullar på för dig...

    kram
    Björn

    SvaraRadera
  12. Det är okej Douglas!
    Kram

    Jag kommer nog köra 50/50 ändå och köra lite på magkänsla när det gäller att boka besöken innan. Jag vet ju att de flesta har svårt att bli arga när jag ler och ber så mycket om ursäkt för att jag stör ;o)

    Kram vännen!

    SvaraRadera