Related Posts with Thumbnails

söndag 6 juni 2010

Lovely day...

...precis som jag hoppades. Och jag vägrade klä på mig över linnet trots att det visade sig vara kallare ute än vad det verkade innanför mitt fönster så linne fick det bli. Nu är det fan sommar.

Det blev kaffe hos Azita som hon lovade att det var så mysigt att få träffa min älskade vän igen för det var över en vecka sen vi sågs. Kramkalas!

Fick träffa mina älskade M&M också på en fika på stammisfiket. Vi pratade om mitt jobb och mina vänner har lovat att ge min en stororder, eller ja en liten då och jag är så jäkla taggad inför att få ge mig ut i morgon och nu kan fan inget stoppa mig.

IM BACK ON TRACK!


Lockigt blev det idag!
Pettipose!
Promenadskor på såklart!
Och matchande armband!
Ena M! Förlåt M men du blundade på din bild!


Föresten... min förbjudna frukt, han är singel igen! Grrrr.....

5 kommentarer:

  1. Härligt! =o)

    Och det är rätt... är det sommar så är det, klart man inte ska ha tjockare kläder på sig då! ;o)

    SvaraRadera
  2. Snygga skor.. :-) .. Men med mina taskiga vrister så är det ett minne blott.. haha*

    SvaraRadera
  3. Nä Dixie ibland får man liksom stå ut :o)

    Meen åhh vad trist ia. Måtte jag alltid kunna ha mina älskade skor.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. sköna bilder på dig, men varför är han förbjuden frukt?

    kram
    Björn

    SvaraRadera
  5. Jo Björn för att han och jag har ofta busat trots att båda haft förhållande!

    Fyyyy på oss dåliga människor!

    SvaraRadera