Related Posts with Thumbnails

fredag 1 januari 2010

Eftersom killen har skrivit till Blogger om kränkningar och ditt o datt så är jag en snäll flicka och tar bort bilderna!!!

När någon börjar med att förstöra min dag genom att skriva ekaka och ohyffsade mail till mig bara för jag inte har svarat på hans mail på en dejtingsida, då blir jag så här förbannad och hänger ut kräket!!

Hans mail:
"nähe,,så trevlig va du,,,inte ens ett hej eller tack fick man när man försökte va snäll o förmedla en spontan komplimang....men men,,,,ingen fara,,jag vet ju ryktet om dej via övrig personal på flanör...KRÄKS "

Mitt svar:
"Men jisses!!!Ja lyssnar du på alla skvallerkärringar på Flanör så är du väl inte bättre själv då.Det där var det lägasta jag varit med om. Skriver du elaka mail till alla du inte får svar av?? Du verkar vara en ödmjuk kille!Gott nytt år på dig! "

Hoppas er dag börjar bättre!!

17 kommentarer:

  1. haha, ohmyGOD.
    tror du klarar dig utan honom :)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för pajas?!

    Rule no 1 på dejtingsajter: Acceptera att du inte alltid får svar.

    ...i synnerhet ine när man ser ut som en tysk dansbandssångare.

    SvaraRadera
  3. vet vem det är...har råkat ut för typ samma själv :(

    SvaraRadera
  4. Nostalgia> Ja det finns tydligen en del "fina" killar kvar i Gävle som är lediga :o)

    Smurfan> Nä precis. Jag har skrivit på min profil också att jag inte vill ha sura mail över att de inte får svar. Det är väl fan ingen välgörenhet man håller på med.
    Svara för att vara snäll liksom.
    Jag får väl knappast fått svar av alla jag har skrivit till. Inte fan skicka jag otrevliga mail då.

    Hur höga tankar har man om sig själv??

    Konstig prick!

    SvaraRadera
  5. Anonym> Kan ju förstå varför han är singel när han kör med den stilen!!

    SvaraRadera
  6. ja, han är verkligen 'fin' haha.

    SvaraRadera
  7. Nostalgia> Jag gav honom länken hit så han har en chans att försvara sig stackaren.
    Tänkte det är väl snällt, så han vet och inte kan säga att jag hängt ut honom utan hans vetskap :o)

    SvaraRadera
  8. Hahaha vilken stekare! Jag höll på att sätta kaffet i halsen.

    SvaraRadera
  9. Det som retar mig mest är att han verkar tro att han har full koll på vem jag är och HUR jag är för att han lyssnar på skvaller och dessutom har MAGE att skriva en sån idiotsak!!

    Jag slutar aldrig förvånas...

    Själv verkar han ju vara en fin och snäll kille!!

    SvaraRadera
  10. Du borde inte ha svarat honom, för det var just det han ville med den provoceringen. Det är bara att försöka strunta i såna där desperata amöbor som tigger uppmärksamhet på det där sättet. Det är inte ens värt att lägga energi på.

    Av korten att döma verkar han vara i en ålderskris eller så har han liten kuk. Kanske en kombination dessutom.

    SvaraRadera
  11. Alex> Hahaha ja du har säkert rätt.
    Men du vet hur jag är... jag blir ju lite ledsen så klart :o(

    SvaraRadera
  12. visst är de väll han som brukar hänga med friörerna? obehagligt.

    kram /A -gillar din blogg

    SvaraRadera
  13. Han ser ut som Günther. Men jag tvivlar på att hans "trall-la-la" är något att ha. ;)

    F ö hoppas jag för allt i världen att det INTE står Very Impressive Penis på hans tröja... :P

    /Hemlig läsare.

    SvaraRadera
  14. Amen guud vilken sorglig individ... Han måste ha ett tufft liv. Gissar att han oftast inte får svar... Jobbigt att bli SÅ uppretad varje gång.

    Jag säger som Smurfan, ska man nätdejta får man fan vara med på spelreglerna. Man svarar bara dem man vill, och tvärtsom så får man själv inte svar av dem som inte vill. MOVE ON.

    Lycka till to him.

    KRAM

    SvaraRadera
  15. A> Ja det stämmer. Har sett honom på salongen så han är nog säljare för något märke.
    Ja då vet jag ju vilka det är som pratat om mig, hiihi, ja jisses!

    Tack, hoppas du fortsätter hälsa på hos mig :o)

    Hemlig läsre> Hahaha jo det gör det säkert!

    FoK> Ja det är en hård värd där ute på nätsajterna.
    Han har skrivit ett mail nu och bett om ursäkt så nu har jag lite dåligt samvete men klart jag blev både ledsen och förbannad så nu är vi kvitt!!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Hmm finns det NÅGOT osexigare än någon som tar på sig offerrollen ??

    Sen är det nog bra om du inte blir påverkad av människor som egentligen inte betyder någonting för dig ;=)

    Och som en del påpekat så är nog det bästa att inte svara på såna här mail överhuvudtaget.

    Kram!

    SvaraRadera