Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 januari 2010

Stockholm på torsdag!

På torsdag åker jag ner till Stockholm för att skriva på alla papper på nya butiken. Äntligen börjar det närmar sig. Men det blir lite ändrade planer så istället för 1 mars blir det från 1 april. Allt för att det dragit ut på tiden för vissa människor som lovade ge besked mellan jul och nyår inte gav mig besked förrän i förra veckan. Inte mycket att göra åt utan bara att gilla läget.

Ska bli skönt att få skriva på papprena i alla fall så jag vet att allt är klart.

Stockholm here i come!

Fika...någon??

5 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig. =) Kommer gamla butiken driva till dess då eller slutar dom i mars iallafall?

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns skönt! =o)

    Låter grymt skoj att driva sin egen butik... Har många ggr funderat i de banorn men utan att komma fram till vilken typ av butik det skulle vara isf.

    Hoppas du får en bra dag här i stan och att någon nappar på fika... =o) Skulle gjort det själv om jag bara mått lite bättre...

    SvaraRadera
  3. Tove> De driver den fram till sista mars.

    Kram tjejen!

    Dixie> Ja annars går det utför med mig om jag inte får nåt att göra snart.

    Att vara egen är både för och nackdelar. Mycket jobb och lite pengar men härligt med friheten att kunna bestämma själv.

    Vad synd vännen, hade gärna tagit en fika med dig.

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Det är just friheten och känslan av att jobba för min egen skull som lockar... Hittills har det ju alltid varit företagen jag jobbat på som tjänat på att jag slitit.

    Som jag mår nu känner jag mest för att dra täcket över huvudet och stanna där några dagar men det kommer väl fler chanser senare med lite tur... ;o)

    SvaraRadera
  5. Dixie> Ja tyvärr är det ju så när man är anställd.

    Hoppas du känner dig bättre snart vännen och jag kommer ner fler gånger!

    Kram

    SvaraRadera