Related Posts with Thumbnails

fredag 22 januari 2010

Dags att göra sig lite vacker...

...och bege sig till stan. Det är ju trots allt fredag så lite fredagssnygg kan jag väl unna mig själv att bli. Lätt att bara gå omkring hemma och suffsa runt i myskläder och håret på ända och det enda smink jag har är resterna som sitter kvar sen dagen innan. Inte okej...

Ska träffa Azita och en fika med Mattias står på schemat. Vet inte om den andra hälften av M&M kommer med. Var länge sen jag träffade honom nu när han jobbar så konstiga tider. En runda till revisorn måste jag också för nu har andra brevet från A-kassan kommit om komplettering. Blir fan knäpp på att det ska behöva strulajävla mycket innan man kan få de där stackars stämplingspengarna. Två månader utan inkomst har jag gått nu.

nu väntar duschen och en uppsnyggning av den här tjejen...

2 kommentarer: