Related Posts with Thumbnails

måndag 25 januari 2010

Ensam...

...ska jag krypa ner i min säng nu. Dra täcket om min nakna kropp som knappt minns hur det var att få känna någon annan nära.

Känns som en evighet sen jag fick somna med någon vid min sida. Få höra tunga andetag som känns tryggt i mörkret och kunna sträcka ut handen och känna att det är någon där.

Jag börjar sakna det ganska mycket nu. Min kropp behöver den där närheten och just den där speciella känslan att få somna med någon tätt intill och vakna likadant.

Och nej... det går inte bra med vem som helst!

Tyvärr...

God natt!

2 kommentarer:

  1. Det är absolut en speciell och underbar känsla att få somna och vakna med någon speciell person. Var väldigt länge sen sist....

    Men nu är det en ny vecka och nya möjligheter.

    Ha en bra dag Petra.

    SvaraRadera
  2. Känner verkligen igen mig i det du skriver!!!!!
    Kram!!

    SvaraRadera