Related Posts with Thumbnails

tisdag 19 januari 2010

Blir först förbannad...

...när mobilen ringer halv nio eftersom jag inte somnade förrän efter fyra i morse så jag hade behövt den där sömnen. Men när jag ändå låg där vaken i sängen var det lika bra att gå upp. Först ut med hunden som säkert var glad över att morgonpromenaden blev något tidigare än vanligt och egentligen tänkte jag gå tillbaka till sängen men ångrade mig och gjorde kaffe och smörgås istället.

Nu när jag sitter här under täcket i soffan framför tv:n så känns det ändå ganska okej att jag kom upp. Den här stunden är guld värd. Frukostmys i soffan med hunden brevid som vet att det ligger minst en ostskiva och en leverpastejbit på brickan och väntar på honom. Varje morgon samma sak men denna morgonen lite tidigare än vanligt.

Det här kommer bli en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar