Related Posts with Thumbnails

fredag 22 januari 2010

Äntligen börjar det röra på sig!

Jag har äntligen fått det sista beskedet som behövdes för att kunna börja planera för nya kosmetikbutiken. Nu är allt klart och det är bara ett Aktiebolag som ska bildas och papper som ska skrivas på sen kan jag börja förbereda för öppning av den HÄR underbara butiken i mars.

Känns skönt att veta att jag nu mentalt kan slappna av och veta att min situation just nu har ett slut och att jag snart står i min nya butik och har röven full med arbete igen. Men trots att jag vet att det kommer bli sjukt mycket att göra och väldigt tufft så ska det bli underbart roligt att få börja om med något nytt. Jag är full av ideer och har så mycket jag vill göra och kan knappt vänta med att få sätta igång!


Nån som vill fira min framtid med mig?

7 kommentarer:

  1. Oh vad glad jag blev efter beskedet gumman. jag får önskar dig lycka till med din nya butik och jag vill gärna fira med dig.:)

    SvaraRadera
  2. Grattis och härligt att bitarna börjar ramla på plats. Visst kan jag fira med dig. :)

    SvaraRadera
  3. Sebastian> Ja vi få se till att göra det :o)

    SvaraRadera
  4. UNDERBART!

    Jag ÄLSKAR smink!!!!

    Räkna med mig som kund!

    Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. HappyCat> Du är mer än välkomen om du har vägarna förbi Gävle :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Faktum är att jag kanske har det för att inte säga för mycket just nu... ;)

    Dessutom såg jag att det fanns en webshop. :-p

    SvaraRadera