Related Posts with Thumbnails

måndag 18 januari 2010

Tar en paus...

...i städningen för snart kommer födelsedagsbarnet med gäster. Ska bli gott med lite fika. Det blir Semla och kaffe och så givetvis lite paketöppning.

På tal om äta så måste jag allvarligt skärpa mig med maten och börja ÄTA ordentligt. Har ingen hunger och i morse gjorde jag två smörgåsar men fick bara i mig en halv. Resten fick hunden. Nu när jag var och handlade kom jag på att jag inte ätit mer i dag så jag köpte en måltidsersättningsdryck. Inte för att jag var hungrig men jag måste ju fan få näring i mig.

Håller jag på så här lite till så har jag snart inte mina kvinnliga former kvar. Jag har tappat tillräckligt med kilon nu. Tänk att vissa tröstäter men jag kan inte få i mig en matbit när jag inte är riktigt okej.

Nä skärpning nu fröken Petra...

7 kommentarer:

  1. Jag äter inte heller när jag mår dåligt, jag vet inte vilket som är värst!

    SvaraRadera
  2. Anna> Ähh jag mår okej men det tar alltid ett tag innan matlusten kommer tillbaka!

    Snart frossa jag igen :o)

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Dina tappade kilon
    har jag hittat
    runt min midja



    kram

    SvaraRadera
  4. Kramaren> Hahaha jaså, gör de nån nytta där eller ;o)

    SvaraRadera
  5. Petra.
    Nej de är mest i vägen
    och minner mig om
    julens godsaker


    kram

    SvaraRadera
  6. Kramaren> Jag tror det är all marmelad du måste provsmaka :o)

    SvaraRadera
  7. Petra.
    Du har rätt.
    Alldeles för rätt.


    kram

    SvaraRadera