Related Posts with Thumbnails

söndag 24 januari 2010

Söndagen sträcker...

...sig efter en ny vecka. En vecka som har något nytt och spännande att erbjuda mitt just nu så ganska innehållslösa liv. Möte, papper som ska skrivas på och troligtvis en tripp till Stockholm

Jag har så mycket framför mig att se fram emot. Så mycket nytt som ska hända så jag har nog inte riktigt tagit in allt ännu utan jag går fortfarande omkring och inte riktigt förstår.

Min nya framtid börjar närma sig...

Men först ska jag ta hand om den här söndagen. I kväll vet jag att jag inte blir ensam i alla fall. Antingen kommer Emma. Älskade Emma som jag saknar så. Hon som jag träffade på krogen och föll handlöst för. Hon som har chokladbutik i samma galleria som jag och som jag dricker kaffe och äter chokladpraliner gratis hos mot att hon får shampo och balsam av mig.
Eller så kommer Björn. Om han överlevde kvällen med bastu och öl i går kväll.

Vi får väl se vem som vill träffa mig, men själv blir jag i alla fall inte. Sällskap är mer än välkommet just nu efter många kvällar själv i tv-soffan.

Så Söndag, nu gör vi något bra av den här dagen...

8 kommentarer:

  1. Antoinette> Ja förr eller senare kommer det :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna tänka mig någon fika under kommande vecka, om det finns utrymme i kalendern.

    SvaraRadera
  3. Sebastian> Fika är alltid trevligt :o)
    Går säkert att fixa!

    SvaraRadera
  4. Låter mysigt!!! Hoppas du får en trevlig kväll då!! Kram!

    SvaraRadera
  5. om du träffar emma så hälsa från mig :) jag saknar henne!

    SvaraRadera
  6. Säg inte förmycket nu, mig har du inte fikat med ännu. ;)

    SvaraRadera
  7. Gudinnan> Tack vännen och hoppas du också får en trevlig kväll :o)

    Nostalgia> Jag lovar att hälsa. Saknar henne också jätte mycket!

    Sebastian> Hahaha jaså. Vi får väl se :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera