Related Posts with Thumbnails

onsdag 27 januari 2010

Jocko o jag...


...lånade Mattias bil för att köra de 8 mil tur och retur som det är till kiropraktorn. Det var snöstorm och jag såg knappt ett skit framför mig men vi kom fram till slut.

Jocko
är snäll och ligger under en stol medans jag får behandling men han blev orolig när jag började knaka och åja mig för det är fan inte mysigt. Skönt att veta att han bryr sig om matte i alla fall.

Lite mat hos Azita blev det också, ja det lilla jag fick i mig av soppan och smörgåsen. Vägde mig hos kiropraktorn och med det facit inser jag att jag måste börja skärpa mig med maten. Men det är ju liksom inte lätt att äta när man inte är hungrig.

ska bli ändring på det nu.

I morgon bär det av till Stockholm Upp tidigt och ta tåget vid nio och möte kl elva för att skriva på papper. Har inte bokat någon biljett hem ännu men en fika står på schemat innan jag åker tillbaka till Gävle


Joråsåatte.
...

6 kommentarer:

  1. Spännande, vem ska du fika med?

    SvaraRadera
  2. Anna> Han heter Ragnar, hihi.
    Lite roligt namn på en söt kille :o)

    SvaraRadera
  3. Ah, ingen bloggare då alltså?

    SvaraRadera
  4. Anna> Näpp! En kille jag mailat med lite och ja... en fika har väl inget dött av!

    Behöver få tänka på annat lite :o(

    SvaraRadera
  5. hoppas det går bra i sthlm :D kram.

    SvaraRadera
  6. Hur länge ska du vara här?

    Ringer du så bjuder jag på kaffe och kaka...

    SvaraRadera