Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 januari 2010

Vänner...

...är perfekt att slötitta på när man känner sig lite låg och behöver skratta. Jag får en mysig känsla i magen av att titta på det och det behöver jag just nu.

Te och smörgås får göra mig sällskap för jag har börjar fundera på om inte kaffet jag brukar dricka vid den här tiden är det som håller mig vaken så jag ligger och vrider mig i sängen. Har alltid sagt att jag inte påverkas av att dricka kaffe sent men jag tror att jag gör det lite nu för tiden ändå. Har det med åldern att göra tro?

Festade till det med lite praliner från den där fina chokladkartongen jag fick i julklapp av Honom. Det jobbiga med den är bara att bilden och förklaringen till alla chokladbitar sitter under kartongen. Hur fan kan man sätta den där? Lite svårt att kolla när man behöver vända upp och ner på kartongen för att glo efter att man öppnat den för alla bitar flyger liksom omkring i lådan då och det blir en jävla oordning. Eller så får man lyfta upp kartongen för att få en glimt och har man då otur så råkar man vrida lite för mycket på den och då ramlar alla chokladbitar över huvudet på dig!

Så du... nästa gång du köper choklad till mig kan du väl kolla så att beskrivningen sitter I kartongen och inte under!!
Okej???

1 kommentar:

  1. Vänner är grymt!! Har nog sett alla avsnitt, vet inte hur många ggr! Men så har de ju också gått dagligen i hur många år som helst! Jag kollar just nu :)
    Kram!

    SvaraRadera