Related Posts with Thumbnails

tisdag 19 januari 2010

Min Kronancykel...

...och jag längtar till våren nu. Men här kommer det bara mer och mer snö. Jag har inget emot riktiga vintrar men jag längtar till våren av flera olika anledningar just nu. För det första så börjar det här tillståndet att gå och inte riktigt veta när saker och ting blir klara tära rejält på mig. Allt med nya butiken är klart men sista detaljerna tar sån jävla tid så jag blir tokig. Folk som lovar göra klart och ge besked drar ut på tiden så just nu går jag omkring som i ett jävla vakum.

Jag har allt för mycket tid att försöka ta död på om dagarna och just nu hade jag gjort vad som helst för att ha något att skingra tankarna med. Det går liksom inte att städa bort timmarna varje dag och utan pengar som jag är också för den där stämplingen inte heller kommer igång så har jag inte råd med några större utsvävningar heller. Så vad händer? Jag sitter här hemma och har all tid att tänka, känna och grubbla.

Utan matlust, ingen energi och stimulans och så lite mens ovanpå det kan inte sluta på annat sätt än okontrollerade gråtattacker när jag minst vill ha det. Hos revisorn idag tex. Tur vi har så bra kontakt och känner varandra så det är helt okej och han kramar och tröstar. På stan mitt på Azitaz cafe kommer det en ny och nu får Azita rycka in och trösta.

Faaan vad trött jag blir på att behöva vara sån här!

JAG VILL HA VÅR NUUUUU!!!

Eller en famn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar