Related Posts with Thumbnails

fredag 29 januari 2010

AAAAAAAARRRRRG!!!!

Faaan jag vill bara skrika och gråta och slå någon jävligt hårt på käften. Blir så trött på att allt strular och den här väntan på pengar som drar ut på tiden. JAG BLIR KNÄPP!!!

Ringde a-kassan och näääeee givetvis ska det fitta hela jävla tiden och ännu mer papper som ska kompletteras för att DE HA GJORT FEL!!!!

Fan fan fan fan... jag orkar inte mer just nu. Jag lägger mig ner och skriker som ett tjurigt barn snart för det gör ONT och jag är ARG och LEDSEN!!!!!

Hur fan hittar man tillbaka till glädjen igen??? Jag har inte varit riktigt glad sen innan jul och det här tar knäcken på mig nu.

Snälla snälla snälla ge mig GLÄDJE!!!!!

4 kommentarer:

  1. Jävla skit!!!
    Jag tror du behöver jobbet, vännen. Tror det mesta löser sig när du kommer igång. Du verkar inte vara typen som mår bra av att vara ledig för länge.
    Skickar massor av kramar så länge!

    SvaraRadera
  2. Pengar... pengar... varför ska det vara så jävla svårt... *suck*
    Det borde vara FÖRBJUDET av myndigheter bara stoppa huvudet i sanden då.. Tänk om vi gjorde så när det gäller räkningar med?!?!
    Vilket jävla liv...

    SvaraRadera
  3. Antoinette> Ja jag hoppas också att det kommer bli bättre när jag kommer igång och få jobba lite. Få något annat att tänka på.

    Kram!

    ias> Ja det är för mig en gåta att det får gå till så. Vad tror de vi ska leva på, luft???

    Kram

    SvaraRadera
  4. du får en sundsvall-kram av mig. imorgon är det februari och snart vår, var glad, sån är du på riktigt :)

    SvaraRadera