Related Posts with Thumbnails

söndag 24 januari 2010

Run baby run!

Jag går oftast med min hund lös när vi är ute och promenera. Han är oftast duktig på att komma när man ropar men ibland blir det liksom tilt med det där som kallas inkallning. Då finns det något som alltid fungerar och som fungerar på de flesta hundar. Man vänder sig helt enkelt om och springer åt motsatta hållet. Det slår aldrig fel. Hunden kommer springandes i en jävla fart efter!

Nu funderar jag... kan det här fungera på män?

14 kommentarer:

  1. Intressant teori. :)Dock är jag helt övertygad om att det inte fungerar på kvinnor. :)

    SvaraRadera
  2. Sebastian> Hahaha är du säker? Har du provat?

    SvaraRadera
  3. jag ska inte säga vad jag tycker om lösa hundar :p

    angående män. och det mesta i livet. det man kan få vill man inte ha, och det man inte kan få vill man ha.

    SvaraRadera
  4. Nostalgia> Jag vet vad du tycker om lösa hundar :o)

    Jo det är väl tyvärr så...

    Hädanefter ska INGEN få mig ;o)

    SvaraRadera
  5. bra, då ska jag inte gnälla mer ;)

    precis! fast jag är så trött på spel. om man är intresserad så är det jävligt fjantigt att låtsas som tvärtom, kan inte killen ta det så är han ju rädd och inte redo. eller nåt sånt.

    SvaraRadera
  6. Vissa gånger tror jag att det fungerar väldigt bra!! Både på män o kvinnor ;)

    SvaraRadera
  7. Nostalgia> Ja du är inte ensam om att vara trött på spel. Men det pågår jämt och överallt, tyvärr.

    Gudinnan> Tror jag måste införskaffa ett par nya löparskor ;o)

    SvaraRadera
  8. Sebastian> Gör det :o)

    Anna> Ja som sagt, nya löparskor ska inhandlas :o)

    SvaraRadera
  9. Ja jag ska likt dig inhandla ett par löparskor bara :)

    SvaraRadera
  10. Hmm, varför skulle man springa iväg från nån man tycker om? Håll min hand och jag går fot;-)

    SvaraRadera
  11. Jögga> Det tycker jag låter som en bra ide ;o)

    SvaraRadera