Related Posts with Thumbnails

tisdag 26 januari 2010

Första dejten avklarad!

Jag tror han blev kär vid första ögonkastet. En sån söt liten donna och guuuud vad hon luktade gott. Har aldrig sett honom så fjollig och trots att hon var svårflirtad fortsatte han sin ivriga uppvaktning. Hon snäste av honom många gånger och visade vem som bestämde och talade minsann om för honom att här får du allt kämpa lite för att komma till.

De gillade varandra i alla fall och jag tror det kan bli lite ligga i helgen. På lördag blir häradsbetäckaren hämtad sen hoppas vi på lite rajraj!

Undrar när det blir lite rajraj för matte?

4 kommentarer:

  1. Jag har ju erbjudit mig ;o)

    Eller du kanske fortfarande är "exklusiv"?

    Tyckte jag läste det här ;OP

    SvaraRadera
  2. Peter> Erbjudit vad?

    Sist jag kollade var jag det!

    SvaraRadera
  3. Tjohoo GO JOCKO!

    Matte får nog komma till strax, ska hon se. Hon är nämligen lika bedårande som sin fina hund ;).

    Kram!

    SvaraRadera
  4. FoK> Men vännen vad snäll du är *rodnar*

    Tack och massa kramar!

    SvaraRadera