Related Posts with Thumbnails

onsdag 20 januari 2010

Nu sitter jag här...

...i den här jävla soffan igen. Har saker att göra men nej... det tar emot. Jag känner mig frusen efter att ha gråit en skvätt efter samtal med mamma igen så jag har tänt varenda ljus i rummet och räcker inte det så tänder jag en brasa som får värma mig.

Jag känner hunger men har inte ork att göra någon mat så bara för att fira att jag faktiskt är hungrig tänker jag beställa hem thaimat. Skiter i att jag inte har pengar till det just nu egentligen för nu tänker jag äta något som jag faktiskt är sugen på när hungern för en gångs skull kommer på besök, så det så. Har inte ätit mer idag än den smörgåsen jag åt när Mattias och jag fikade så det kommer sitta bra med lite mat.

Efter jag träffat Mattias gick jag till gallerian och skulle hälsa på Azita och min gamla butik men träffade Jesper som precis slutat jobbet hos farmor i tobaksaffären och han drog med mig att köpa skor. Snälla och söta Jesper som snart lämnar oss igen och åker till en helt annan sidan världen. Australien är det som ska få hålla hårt i sina tjejer denna gången.

Jesper letar skor!

Nej nu kommer jag ligga under den här filten resten av kvällen och inte göra ett skit mer än att äta mat och zappa på tv:n. Möjligtvis surfa runt lite hos mina bloggfavoriter.

Trevlig kväll så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar