Related Posts with Thumbnails

måndag 18 januari 2010

Nääää....

....nu är kaffet uppdrucket och åtskilliga såpor på tv:n söndertittade så nu får jag krypa ur den här gosiga filten i soffan och börja göra lite nytta.

Fortsätta städningen jag påbörjade igår och resterna av julen ska tas ner. Om inte de tvättglada grannarna har ockuperat tvättstugan idag också kanske jag tom kan få lite rena kläder.

Sen ska det bli någon form av födelsedagsfirande av Mattias också hade jag tänkt. Förra året firade vi honom hos mig. Skönt för födelsedagsbarnet att sätta sig vid dukat bord och bara lämna allt när tårtan är uppäten och paketen öppnade. Det är ju så det ska vara om man fyller år!

Kanske jag hinner öva Gubben Noak lite på dragspelet också...

6 kommentarer:

  1. Åh vad trevligt att slippa fixa med allt när man fyller år, önskar att jag kunde få bli bjuden på middag då nästa vecka.

    SvaraRadera
  2. Hälsa min Vinst! ;o)

    SvaraRadera
  3. Anna> Hahaha fyller du nästa vecka?
    Ja men kom hit så ska jag fixa lite god mat och gott vin till dig!
    Lite mys framför brasan också kanske ;o)

    Smurfan> Något speciellt du vill jag ska hälsa ;o)

    SvaraRadera
  4. Åh så kul det hade varit!

    SvaraRadera
  5. Grattis, kanske? ;o)

    SvaraRadera
  6. Anna> Ja det hade det verkligen :o)
    Sen bjuder du mig i april när jag fyller!

    Smurfan> Meeen kom igen, en puss eller kram kan han väl få? Det hade han gillat ;o)

    SvaraRadera