Related Posts with Thumbnails

lördag 30 januari 2010

Hur gör man när det gör ont?

Jag försöker skoja bort det, för min egen skull för att inte förgås av smärtan över saknaden. Och jag hoppas att människor förstår att jag inte vill göra någon illa. Jag driver med min egen situation för att kunna gå vidare, inte för att driva MED någon.

Jag älskar fortfarande av hela mitt hjärta och skulle aldrig vilja såra den personen och jag tror och hoppas att den personen vet det och känner mig och vet att om jag skojar om min egen situation så har det inget med personen jag älskar att göra, men det tror jag är underförstått.

Att det gör ont i mig innebär inte att jag vill såra...

Jag älskar ju!

2 kommentarer:

  1. Om du tror att personen du driver med inte bryr sig så spelar det väl ingen roll vad vi andra tror eller tycker? Jag kan själv absolut förstå att man skojar om något för att komma vidare. Men, som jag skrev, jag tycker det är lite elakt när man skämtar på andras bekostnad, som tex att påpeka att det finns mycket hetare män etc. Men jag är ju partisk, så klart.

    SvaraRadera
  2. Alice> Jag är ledsen om någon missförstod för jag driver inte på någons bekostnad. ALLT var ironi!
    Varför tror du jag la upp en bild på en skådis? Jo för att det inte är på riktigt...

    Jag driver med mig själv... inte med någon annan!

    SvaraRadera