Related Posts with Thumbnails

lördag 23 januari 2010

Morgonpromenaden...



...är avverkad och vi hann inta lite frukost på Azitas cafe på vägen också. Kaffe och ostsmörgås till mig och ost till Jocko.

Azita
går just nu på rosa moln och jag är så glad för hennes skull. Nu är det helt plötsligt ombytta roller och hennes telefon piper och ringer stup i kvarten och min ligger stendöd i jackfickan. Men jag unnar henne verkligen det.

Mattias skickade precis ett sms och vill jag kollar lite musik jag vill ha till min ipod eftersom det är hans uppgift att fixa det åt mig så jag får väl lägga ner lite energi på det nu.

Två andra saker som det ska läggas energi på idag är att städa och fota lite till mina auktioner.

Ska det vara så jävla svårt?
Två saker liksom...


4 kommentarer:

  1. Musik som är en så rolig syssla. Älskar att sitta och leta efter ny musik. Kom igen nu!

    SvaraRadera
  2. Anna> Ja men jag är så dålig på att hitta :o(
    Vet inte riktigt var jag ska leta eller vad jag ska leta efter...

    SvaraRadera
  3. Förlåt att jag tjatar om din vovve men han är ju SÅ FIN. Det bara värmer till i hjärtat när jag ser bilder på honom :).

    Visst är det märkligt att det är så svårt att hitta energi till "enkla grejer" som man dessutom mår så mycket bättre av när de är gjorda. Som typ städning. Men det är väl allmän förlamning som råder ibland... Tur då att du har din Jocko som får med dig ut på prommis iaf!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. FoK> Man får gärna tjata om min vovve för han är värd alla fina ord :o)

    Jo du soffan har varit allt för skön lite länge nu så idag försöker vi tar oss ur!

    Kram

    SvaraRadera