Related Posts with Thumbnails

lördag 30 januari 2010

Det är nog lika bra...

...jag låter bli att skriva på ett litet tag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller hur eller vad jag ska skriva för att det inte ska bli fel och det gör mig ledsen när saker blir missförstådda.

Det är svårt när jag vill ventilera men inte kan, och det är svårt att låtsas vara glad när jag inte är det.

Allt är bara jobbigt just nu och det gör förbannat ont hela jävla tiden och det gör ännu mer ont när jag tar illa vid mig av vad andra människor tycker och tror. Ja jag kanske är klumpig och skriver saker som kan missförstås men jag gör det inte av elakhet utan för jag mår så jävla dåligt och är förvirrad och ledsen och allt i mitt huvud är kaos och jag vet inte hur jag ska få ur mig allt det!

Kanske bättre att komma tillbaka när jag är den vanliga glada Petra igen och inte behöver tänka på hur eller vad jag skriver, när allt är som vanligt igen!

När det nu blir det...

7 kommentarer:

  1. Klart du får skriva!
    Folk får väl låta bli att läsa om de blir så störda?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. skriv precis vad du vill.
    du kan ju också välja att inte publicera vissa kommentarer, alltså ignorera dem. (även om DU läser dem, så behöver du inte gå i försvar i en öppen blogg, där allt möjligt folk kan gotta sig)


    var gjorde du av slaskhinken? :/

    SvaraRadera
  3. Jag undrar också var du gömde slaskhinken? Den var väl ett bra sätt att kunna ha lite mer kontroll över vem som läser?

    Eller om du kan lösenords skydda de inlägg du vill ha bättre kontroll på vilka som läser.

    SvaraRadera
  4. *kram*.... vi finns här.. när du vill

    SvaraRadera
  5. Instämmer med Antoinette... om folk stör sig på vad/hur du skriver så är det bara att ge tusan i att läsa!

    Förstår folk inte ironin i dina inlägg eller att det är dig själv och din situation du skojar om så är det deras problem!

    Jag har inte i ett enda av dina inlägg tolkat det som att du är ute efter att såra någon... utan helt enkelt som att du försöker bearbeta dina egna känslor.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Petra.
    Skriv som du känner
    om det du känner
    närhelst du känner
    för det


    kram

    SvaraRadera