Related Posts with Thumbnails

lördag 23 april 2011

"Utan strumpor och skor"

Inte riktigt ännu men jag låter i alla fall jackan hänga kvar på kroken hemma när jag beger mig iväg ut. En promenad till jobbet men stannar till i Azitas butik för frukost med henne. Ja jag har glömt att berätta det här. Mitt självupptagna ego... men min älskade vän har blivit butiksägare. En fin klädbutik är nu hennes och jag är så glad för hennes skull. Och där äter jag min frukost idag.

Jag är trött. Så fruktansvärt trött. Som om jag inte riktigt kan vakna till liv. Vet inte om det är för att jag befinner mig i något slags vakum. Något slags ingemansland. Och det gör mig trött. Vill bara sova men ju mer jag sover ju tröttare blir jag.

Jävla gnällblogg det här är just nu och egentligen vill jag inte klaga. För jag är glad... ja innerst inne. Men vissa saker ÄR jobbiga och jag kan liksom inte smita iväg från det.

Jag gör det jag brukar... jobba så jag slipper tänka.

Åhh... om jag bara inte var så jävla trött...

5 kommentarer:

  1. Men så är det ibland, man får gnälla...det är valfritt att läsa om det ;)

    Kram och hoppas påsken blir lite bättre.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen :o)
    Det hoppas jag också...

    Kram

    SvaraRadera
  3. P.
    Gnäll på du.
    Vi läser
    och hjälper
    om vi kan.
    Om så bara
    med vänliga ord.



    kram

    SvaraRadera
  4. Kramaren dina vänliga ord är alltid lika uppskattade.

    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Har känt mig precis sådär seg och trött också. Hoppas solen ger oss lite energi över Påsken!

    Kram!

    SvaraRadera