Related Posts with Thumbnails

onsdag 20 april 2011

Så trött!

Dagarna går så fort. Och när klockan snart är sex och det är dags att stänga och gå hem känner jag hur det svider i magen, hur yr jag är och kommer på att jag inte ätit sen frukost. Jag hinner liksom inte med att känna hunger. Det är möte, telefonsamtal, intervjuer och anställningar och idag har jag försökt få ordning på lagret och vårt utrymme bakom butiken mellan möten om städning och annonsering. Och jag är så tacksam för min personal som jag känner mig så trygg med och vet att de gör allt för att det ska fungera så jag kan koncentrera mig på allt det där som inte syns men som måste göras.

Jag är helt slut när jag kommer hem. Och hungrig så i kväll blev det resterna av pizzan från igår. Sen orkar jag inget mer. Vill bara krypa i säng och sova. Men jag klagar inte. För jag trivs just nu och just därför jag glömmer bort såna där saker som att äta. För det är roligt att jobba. Men det är inte utan att jag önskar att jag hade den där skruven på ryggen. Så jag bara kunde vrida upp mig själv igen när jag blir så här trött. Men istället ska jag nog sova. En till dag sen kommer en välbehövlig ledighet. Gud så skönt...

1 kommentar:

  1. Jag vill önska dig en trevlig påsk vännen.
    Vila upp dig nu så du är alert till Tisdag.
    Kram Biffen

    SvaraRadera