Related Posts with Thumbnails

tisdag 5 april 2011

Jag längtar...

...tills jag får börja plocka ut mina nya glasögon. Dels för att jag behöver nya styrkor men också för att jag älskar alla fina bågar vi har i butiken. Det är som att släppa lös en unge i en gottebutik att låta mig få jobba med det här. Men tro mig, det är en hel vetenskap jag måste lära mig och för första gången på ett nytt jobb känner jag att jag har NOLL koll. Men jag vet också att det kommer falla på plats. Det som idag är rena grekiskan för mig kommer att både bli logiskt och enklare. Men jag tror på det här.

Därför är jag trött nu. För allt som snurrar i huvudet. Och jag känner även abstinens. Den där saknaden och längtan börjar göra mig irriterad. Det kryper liksom i kroppen på mig. När jag tänker på att det snart gått en hel vecka gör det mig... nästan sur och lite arg och en känsla av att nää-så-här-vill-jag-inte-ha-det infinner sig och jag får behärska mig och tänka att snart...

Men jag vill att snart ska vara NU!!

4 kommentarer:

  1. När slår din nya butik upp dörrarna då? :)

    SvaraRadera
  2. Den 14 april Sebastian :o)¨

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen.
    Jag önskar dig ett stort lycka till med det nya jobbet.
    Kram Kevin

    SvaraRadera
  4. Tack vännen :o)

    Massa kramar!

    SvaraRadera